A kompromisszumoktól mentes hangtechnikai megoldások, a modern megjelenés és a kiváló konstrukció alapelvére épülő EPOS márka a gaming szegmens keretein belül azokat a gamereket kívánja kiszolgálni, akik tökéletes teljesítményt várnak el eszközeiktől, hogy azok használatával a lehető legmagasabb szintű játékélményben lehessen részük. A tartósság és inspiráció jegyében tervezett EPOS headsetek azok számára jelentenek majd tökéletes megoldást, akik osztoznak az EPOS teljesítmény iránti szenvedélyében.
Az EPOS a Demant 115 éves hangtechnikai és innovációs tapasztalatára, valamint a Sennheiser Communications NS örökségére építve új, prémium minőségű EPOS márkájú termékeket vezet be, miközben EPOS | SENNHEISER márkanév alatt a korábbi Sennheiser Communications gaming termékeket is forgalmazza. Az első jelentős saját EPOS gaming termék megjelenése 2020 októberében várható.
Az EPOS termékekkel erőteljes zsigeri élményben lehet részed, teljesen bele fogsz feledkezni a játékba. Az EPOS hangzással gamerként egy merőben más valóságba helyezheted magad, ahol a fontos részek hangsúlyt kapnak, és a kristálytiszta kommunikációnak köszönhetően lenyűgöző élményben lehet részed. Minden egyes terméket úgy terveztek, hogy a műszaki jellemzőket, a megjelenést és a teljesítményt tekintve példátlan szinteket érjenek el.
https://www.youtube.com/watch?v=1-tC3brocRw&
2020-ban egy széleskörű, világméretű reklámkampány segíti, hogy az EPOS márkanév a gaming piacon is ismertté váljon és nevet szerezzen magának. A „Földöntúli gaming hangzás” mottóra épülő kampány népszerűsítésére az Oscar-díjas dán rendező, Anders Walter, készített egy rövidfilmet, melyhez „hogyan készült” interjúk és lábjegyzetek, valamint jelentős médiatevékenység és bemutatók is kapcsolódnak.
Jeppe Dalberg-Larsen (az EPOS elnöke) szavaival: „Arra törekszünk, hogy az EPOS-t a gaming iparág prémium audio szegmensének vezetőjévé tegyük. Célunk, hogy minden olyan gamert megnyerjük magunknak, akik a hangzás erejének bevetésével kívánják meghaladni saját korlátaikat és felszabadítani a bennük rejlő képességeket. Nagyszerű lehetőséget látunk abban, hogy egy elkötelezett nemzetközi szakértői csapat felállításával innovatív megoldásokat fejlesszünk ki, továbbgondolva a gaming piacon elérhető, immerzív hangzást kínáló termékválasztékot. Mivel az iparágon belül egyre fontosabb szerepet játszik a hangzás, arra számítunk, hogy az elkövetkező években a nemzetközi gaming világban további fejlődésnek leszünk tanui.”
Maja Sand-Grimnitz (a nemzetközi marketing és gaming részleg vezetője) szavaival: „Az EPOS részéről új nézőpontot kívánunk adni a piac számára arra vonatkozóan, hogy hogyan képes fokozni a hangzás a gaming-élményt. Egy stabil hangtechnikai örökséggel és jövővel rendelkező új márka vagyunk, s mint ilyen, a kampány és a „Földöntúli gaming hangzás” ígérete azokkal a gamerekkel fog rezonálni, akik a lehető legtöbbet kívánják kihozni a gaming-élményből és keresik az ehhez vezető legjobb utat. A prémium hangminőség fokozhatja ezt az érzést, és kampányunk középpontjában is ez az üzenet áll. Szeretnénk elérni, hogy az EPOS-on keresztül vezessen az út a legkiválóbb gaming-élmény és egy boldogabb önmagad felé.”
https://www.youtube.com/watch?v=Fn1-WcuOVlc
Az EPOS egy audio és videó megoldásokkal foglalkozó cég, amely az üzleti szférában dolgozó szakemberek, valamint a gaming közösség számára fejleszt és értékesít eszközöket. A vezető és korszerű technológiákat alkalmazó, dán alapítású cég csúcsminőségű audio és videó megoldásokat kínál, melyek kialakításuk, működésük és teljesítményük tekintetében a legkiválóbb tulajdonságokkal dicsekedhetnek.
Az EPOS annak eredményeként alakult, hogy a Sennheiser Communications – a Sennheiser Electronic GmbH & Co. KG és a Demant A/S által alkotott vegyesvállalat – vezetősége az üzleti megoldásokra fókuszáló szegmens leválasztása és független kibontakoztatása mellett döntött. Új, saját márkájú termékválasztékának bevezetése mellett az EPOS – EPOS | SENNHEISER márkanév alatt – továbbra is forgalmazza a korábbi Sennheiser Communications termékeket. Az EPOS a Demant Group – a világ hang- és hallássegítő technológiák terén vezető csoportjának – tagja. Mint ilyen, az innováció és a hangzás területén szerzett több, mint 115 éves tapasztalatra épít.
A dániai, koppenhágai székhelyű EPOS a nemzetközi piacokon működik és több, mint 30 országban rendelkezik irodákkal, illetve partnerekkel.
Amikor meglátogat egy webhelyet az tárolhat vagy lekérhet információkat a böngészőben, főként sütik formájában. Itt beállíthatja személyes cookie szolgáltatásokat.
Konverzió mérésre szolgáló cookie (azon felhasználók mérése és elérése, akik Google által kiszolgált hirdetésre kattintva jutottak el az oldalra és ott kitöltötték a regisztrációs űrlapot). Élettartam 140 nap.
Releváns és hasznos hirdetés a felhasználó számára; remarketing funkció (azon felhasználók elérése, akik már jártak az oldalon), konverzió mérés (azon felhasználók mérése és elérése, akik Facebook által kiszolgált hirdetésre kattintva jutottak el az oldalra és ott kitöltötték a regisztrációs űrlapot). Élettartama 180 nap.
We use HotJar to track what users click on and engage with on this site