Elbűvölő hangzás és figyelemfelkeltő megjelenés: a MOMENTUM On-Ear fejhallgató formájában az audio specialista Sennheiser igazán divatos modellt alkotott. A Sennheiser MOMENTUM családjának legifjabb tagja – a legújabb divatkollekciókkal lépést tartva – friss, pasztell színekben mutatkozik be. A fejhallgató bemutatásának méltó megünnepléseként a híres fotós, Alexander Gnädinger, három különböző nemzetiségű, ismert divatbloggert kért fel, hogy együtt készítsenek olyan személyes portrékat, amelyek visszatükrözik az új MOMENTUM On-Ear színvilágát és stílusát is egyben.
A Sennheiser fejhallgató választékát ragyogó, gyönyörű színekkel gazdagító, új MOMENTUM On-Ear a legfinomabb anyagokból készül és – egy divattervező és trendkutató szakemberekből álló nemzetközi csapat által ihletve – négyféle színben kerül forgalomba. A kék, zöld, rózsaszín és elefántcsontszín változatban tündöklő pasztell árnyalatok azt a finom színeket felvonultató új trendet követik, amely a jelenlegi divatkollekciók egyik legfontosabb jellemzője.
A hangsúlyozottan divatos megjelenés nem jelent megalkuvást a hangzás terén. A MOMENTUM On-Ear fejhallgató pontosan olyan hangzásélményt kínál, amelyet az audio specialista Sennheisertől elvárunk. A nagyteljesítményű jelátalakító rendszer rendíthetetlen hangteljesítményt biztosít: gazdag, részletezett hangzást, mérsékelt basszus-kiemeléssel.
A Sennheiser Alexander Gnädingert, a divat-, stílus- és életmód fotózás területéről ismert, híres fotóst kérte fel, hogy – a MOMENTUM On-Ear mögött rejlő ötlet és elképzelés visszatükrözése céljából – derítse fel, hogyan ihlethetné meg a fejhallgató sorozat egyedi színvilága és stílusa a nemzetközi divatbloggereket. Alexander Gnädingert három bloggert hívott meg, Luke Toddot az egyesült királyságbeli „FashionBeans”-től, Haleigh Walsworth-öt a francia „Making Magique”-től és Anna Frostot a német „Fashionpuppe”-tól, hogy egy a saját egyedi stílusukhoz leginkább illő színvilágú MOMENTUM On-Ear fülhallgatóval álljanak modellt és dolgozzanak együtt művészeti vezetőként a fotóssal.
Alexander Gnädinger gondolatai arról, hogy „hogyan állt össze a kép”: „Nagyon érdekes volt három különböző bloggerrel dolgozni, megismerni őket közelebbről, tanulni tőlük, az ő stílusukban dolgozni, majd közösen megalkotni egy személyes portrét, amely a divatról, a zenéről és az új Sennheiser fejhallgatóról szól.”
„Nagyon tetszik a MOMENTUM On-Ear. Kapcsolatot teremt a divat és a zene között. Ami mindig is létezett, de most testet is ölt – jól néz ki, nagyszerű színekben pompázik és ragyogóan szól. Valóban hidat képez a két terület között” – mondta Luke Todd a „FashionBeans”-től.
Az új fejhallgató egy egyoldalas, lecsatolható kábellel rendelkezik, amely az Apple készülékekhez beépített távszabályzót kínál, amellyel útközben is egyszerűen vezérelheted a zenelejátszást, illetve kezelheted a telefonhívásokat.
Alexander Gnädinger fotóssal kapcsolatos információk:
http://www.alexandergnaedinger.de
A bloggerek weboldalai:
http://www.fashionbeans.com
Képaláírások:
Application_Anna Frost_MOMENTUM On-Ear Green.jpg: Anna Frost (Fashionpuppe) fotója, melyet a MOMENTUM On-Ear zöld változata ihletett
Bts_Alexander Gnaedinger.jpg: Alex Gnädinger fotós a Sennheiser számára készít fotókat
Application_Luke Todd_MOMENTUM On-Ear Blue 1.jpg: Luke Todd (FashionBeans) egy hangvizualizáció előtt, a MOMENTUM On-Ear fejhallgatóval
Application_Haleigh Walsworth_MOMENTUM On-Ear Pink.jpg: Haleigh Walsworth (Making Magique) fotója, a MOMENTUM On-Ear pink változatával
Amikor meglátogat egy webhelyet az tárolhat vagy lekérhet információkat a böngészőben, főként sütik formájában. Itt beállíthatja személyes cookie szolgáltatásokat.
Konverzió mérésre szolgáló cookie (azon felhasználók mérése és elérése, akik Google által kiszolgált hirdetésre kattintva jutottak el az oldalra és ott kitöltötték a regisztrációs űrlapot). Élettartam 140 nap.
Releváns és hasznos hirdetés a felhasználó számára; remarketing funkció (azon felhasználók elérése, akik már jártak az oldalon), konverzió mérés (azon felhasználók mérése és elérése, akik Facebook által kiszolgált hirdetésre kattintva jutottak el az oldalra és ott kitöltötték a regisztrációs űrlapot). Élettartama 180 nap.
We use HotJar to track what users click on and engage with on this site