Az új Orpheus felülmúlja a világ összes egyéb fejhallgató-rendszerét: páratlanul precíz hangvisszaadást, kivételes térhatást és az emberi hallástartományon messze túlmutató frekvenciamenetet kínál. „Ez a fejhallgató teljesen egyedi módon képes megtéveszteni érzékeinket, a közvetlenül körülölelő hangzás tökéletes illúzióját keltve” – magyarázta Daniel Sennheiser. Még a zene legfinomabb árnyalatai is hallhatóvá válnak. Steve Levine sztárproducer mellett a Grammy-díjas Gregory Porter volt az egyike azoknak, akik hivatalosak voltak egy exkluzív próbameghallgatásra. „Amikor saját zenémről készítek felvételt, mindig megpróbálom az érzéseimet is átadni. Pontosan nem tudom, hogy hogyan, de ez a fejhallgató tényleg sikeresen közvetíti ezeket az érzéseket” – mondta a jazz-zenész, Orpheus-szal kapcsolatos tapasztalatait ecsetelve.
A Sennheiser csapata csaknem egy évtizedet töltött azzal, hogy ezt lehetővé tegye, folyamatosan a műszaki korlátok lebontásán dolgozva – és ismét megalkották a világ legjobb fejhallgatóját. Az Orpheus innovatív erősítőtechnológiát használ, amely tökéletesen ötvözi a csöves és a tranzisztoros erősítő előnyeit. „Nagyon büszke vagyok erre a kivételes termékre” – mondta Dr. Andreas Sennheiser, a Sennheiser vezérigazgatója. „Az Orpheus cégünk innovatív teljesítményének és tökéletes hangzás iránti elkötelezettségének jelképe.”
Hangszobrászat
Az Orpheus által kínált egyedülálló élmény már a zenehallgatást megelőzően megkezdődik. Használaton kívül az alkatrészek visszahúzódnak és az Orpheus szoborszerű szépségével gyönyörködtet. Az áramkapcsoló finom megnyomásával a szobor életre kel: az egyetlen rézdarabból kialakított, majd krómmal bevont szabályzógombok lassan kiemelkednek a márványházból, majd a kvarcüveg búra alatt elhelyezkedő vákuumcsövek a talprészből kiemelkedve világítani kezdenek. Végül egy üveg fedlap felemelését követően a valódi bőrrel bevont fülpárnákkal rendelkező fejhallgató kiemelhető a helyéről.
Az összes alapanyag kiválasztása ennek a mérföldkőnek számító terméknek a kiváló akusztikai jellemzőit szolgálja. A több mint 6 000 alkatrész mindegyikét aprólékos gondossággal választották ki. Az audio specialista a rendkívüli akusztikai teljesítmény biztosítása érdekében olyan exkluzív alkatrészeket használt, mint pl. arannyal bevont kerámia elektródák és platinával bevont membránok. Az erősítő házához a Sennheiser Olaszországból származó carrarai márványt választott, azt a márványfajtát, amelyet Michelangelo is használt szobrai megalkotásához. „A márvány tulajdonságai optimálisan védik az erősítő alkatrészeit, egyedülálló megjelenése és felépítése pedig minden egyes Orpheust egyedi műalkotássá varázsol” – mondta Maurice Quarré, a Sennheiser Prémium és audiofil részlegének igazgatója.
Az Orpheus megjelenése is a lehetőségek határait feszegeti, visszatükrözve a Sennheiser azon elképzelését, hogy minden apró részletében tökéleteset alkosson. „Kiváló műszaki megoldásainak köszönhetően az Orpheus nincs rászorulva extravagáns megjelenésre. Szépsége abban rejlik, hogy csak a legszükségesebb elemekre szorítkozik” – magyarázta Oliver Berger, a Sennheiser nemzetközi dizájnmenedzsere.
Ha el szeretnél merülni az Orpheus kivételes világában, látogass el a www.sennheiser-reshapingexcellence.com weboldalra. A Gregory Porterrel készített teljes interjút a következő linkre kattintva tekintheted meg: www.sennheiser.com/bluestage.
Amikor meglátogat egy webhelyet az tárolhat vagy lekérhet információkat a böngészőben, főként sütik formájában. Itt beállíthatja személyes cookie szolgáltatásokat.
Konverzió mérésre szolgáló cookie (azon felhasználók mérése és elérése, akik Google által kiszolgált hirdetésre kattintva jutottak el az oldalra és ott kitöltötték a regisztrációs űrlapot). Élettartam 140 nap.
Releváns és hasznos hirdetés a felhasználó számára; remarketing funkció (azon felhasználók elérése, akik már jártak az oldalon), konverzió mérés (azon felhasználók mérése és elérése, akik Facebook által kiszolgált hirdetésre kattintva jutottak el az oldalra és ott kitöltötték a regisztrációs űrlapot). Élettartama 180 nap.
We use HotJar to track what users click on and engage with on this site