„Az SKM 5200/MD 5235 kombináció igazán jó választásnak bizonyult ennél a show-nál, mivel Kylie rengeteg időt töltött a PA-rendszer előtt elhelyezett B színpadon” – mondta Kevin Pruce, Kylie FOH hangmérnöke. „Más kombinációk kevesebb mozgásteret biztosítottak számomra, miközben a mikrofon mérete és súlya is nagyon fontos szempont. A Sennheiser és különösen Mark Saundersszel nagyszerű a kapcsolatunk. Ő mindig készséggel ad tanácsot és a támogatás is kiváló.”
Kevin Hopgood produkciós menedzser is megerősítette ezt a következő szavakkal: „A Sennheiser – mit is mondhatnék? Markkal és csapatával 12 évre visszatekintő kapcsolatot ápolunk, és a 2014-es turnén nyújtott támogatás, mint mindig, ezúttal is példaértékű volt. Kylie azóta nem váltott másik mikrofonmárkára, mióta először kipróbáltuk a Sennheiser mikrofonokat – ezek súlya, hangminősége és fogása tökéletes a számára.
„A Sennheiser mindig szívesen vállalkozott arra, hogy eszközei megjelenését a show látványvilágához igazítsa – a tavalyi turnén a mikrofontestek skarlátvörös, élénkrózsaszín és króm színben tündököltek. Kylie számára kiemelten fontos a minőség és mindig figyel a részletekre – így a Sennheiser eszközök ideális választást jelentenek számára.”
Rod a fentiekkel egyetértve a következőket tette még hozzá: „A Sennheiser rendkívül nagy hangsúlyt fektet a lehető legjobb támogatás nyújtására, a DiGiCo pedig egyszerűen észveszejtő! Máshogyan nem tudnám elérni ezt az eredményt – a minőség és a szolgáltatás olyan magas színvonalú, amelyhez mérhetőt nehezen találnék bármely más felszerelés használata esetén. Talán csak egyetlen fontos berendezést tudnék elképzelni kiegészítésként: egy kiváló minőségű kávégépet…”
Amikor meglátogat egy webhelyet az tárolhat vagy lekérhet információkat a böngészőben, főként sütik formájában. Itt beállíthatja személyes cookie szolgáltatásokat.
Konverzió mérésre szolgáló cookie (azon felhasználók mérése és elérése, akik Google által kiszolgált hirdetésre kattintva jutottak el az oldalra és ott kitöltötték a regisztrációs űrlapot). Élettartam 140 nap.
Releváns és hasznos hirdetés a felhasználó számára; remarketing funkció (azon felhasználók elérése, akik már jártak az oldalon), konverzió mérés (azon felhasználók mérése és elérése, akik Facebook által kiszolgált hirdetésre kattintva jutottak el az oldalra és ott kitöltötték a regisztrációs űrlapot). Élettartama 180 nap.
We use HotJar to track what users click on and engage with on this site