A Sennheiser Communications A/S, amely a Demant A/S és a Sennheiser electronic GmbH & Co. KG vegyesvállalata, nemrég bejelentette, hogy tevékenységét – a cég fejlődésének eredményeként – új formációk veszik át. 2020 folyamán a vegyesvállalat megszűnik, és míg a zenehallgatásra fejlesztett továbbra is a Sennheiser Consumer üzletág részei maradnak, a vállalati megoldások és gaming headsetek forgalmazására EPOS néven egy vadonatúj, független cég alakul, a hangtechnikával és hallássegítéssel foglalkozó nemzetközi Demant csoport égisze alatt. A jövőben az EPOS gyártja és értékesíti majd a Sennheiser vállalatok és gamerek számára kínált jelenlegi kommunikációs termékválasztékát (EPOS | SENNHEISER közös márkanév alatt). Mindamellett a cég EPOS márkanév alatt saját, új termékválaszték bevezetését is tervezi.
„A Sennheiser Communications nagyszerű eredményeket ért el az elmúlt 16 évben. 2019 az átalakulás éve volt, mindkét fél részéről előkészületek történtek az új felállás jegyében. Egyúttal ez volt az az év is, melynek során – a nagyratörő álmoknak és a hihetetlen csapatmunkának köszönhetően – oda jutottunk, ahol most vagyunk” – mondta Jeppe Dalberg-Larsen, a Sennheiser Communications elnöke, aki a jövőben az EPOS elnökének szerepét fogja betölteni. „Örülök, hogy az EPOS-t egy új, izgalmas jövő felé kormányozhatom. Az EPOS megalapításával a Sennheiser Communications örökségét kívánjuk tovább vinni. Erős növekedési stratégiával, valamint a gaming és vállalati megoldásokra történő összpontosítással számos új lehetőség elé nézünk. Egyesített szakértői csapatunkkal olyan prémiumkategóriás megoldásokon dolgozunk, melyek mind a vállalatok, mind a gamerek számára kiváló hangzásélményt nyújtanak.”
A Demant csoport tagjaként az innováció és hangzás területén szerzett több, mint 115 éves tapasztalatra építő EPOS fókuszában a vállalati és gaming megoldások állnak. A cég fő törekvése, hogy a vállalatok és gamerek számára nyújtott kiváló hangzásélményt újabb szintre emelje – azzal a céllal, hogy a világban szétszóródott csapatok és egyének a kiváló hangzással felvértezve teljes potenciáljukat kiteljesíthessék.
„Az EPOS megalapítása egy új, független, prémium hangzású audio megoldásokra szakosodott cég indulását jelzi” – mondta Søren Nielsen, a Demant elnök-vezérigazgatója. „Nagy örömünkre szolgál az EPOS megalakulása és hogy a Demant-család tagjaként a cég komoly szaktudással dicsekedhet. Biztosak vagyunk abban, hogy az intelligens, kisméretű audio megoldások és az alacsony energiaigényű csatlakozási lehetőségek iránti igény növekedésével a Demant Csoporton belüli kutatás-fejlesztési együttműködés még szorosabbá válik. Úgy gondolom, hogy az EPOS a jövőben jelentős mértékben hozzá fog járulni ahhoz, hogy ügyfelei egyedi igényeiknek megfelelő audio élményben részesülhessenek” – mondta Søren Nielsen, a Demant elnök-vezérigazgatója.
A Sennheiser vállalati megoldásait értékesítő viszonteladó partnerek az újonnan alapított EPOS-hoz fognak tartozni. Ezenkívül a vegyesvállalat megszűnésével a dán központ összes vállalati és gaming megoldásban érintett csapata az EPOS-hoz kerül át (melynek székhelye továbbra is a dániai Ballerupban, az Industriparken 27. cím alatt lesz megtalálható).
Amikor meglátogat egy webhelyet az tárolhat vagy lekérhet információkat a böngészőben, főként sütik formájában. Itt beállíthatja személyes cookie szolgáltatásokat.
Konverzió mérésre szolgáló cookie (azon felhasználók mérése és elérése, akik Google által kiszolgált hirdetésre kattintva jutottak el az oldalra és ott kitöltötték a regisztrációs űrlapot). Élettartam 140 nap.
Releváns és hasznos hirdetés a felhasználó számára; remarketing funkció (azon felhasználók elérése, akik már jártak az oldalon), konverzió mérés (azon felhasználók mérése és elérése, akik Facebook által kiszolgált hirdetésre kattintva jutottak el az oldalra és ott kitöltötték a regisztrációs űrlapot). Élettartama 180 nap.
We use HotJar to track what users click on and engage with on this site