Robbie Williams első turnéja a Sennheiser DIGITAL 6000 rendszerrel

A Britannia Row Productions világviszonylatban az egyike azon cégeknek, akik elsőként ruháztak be a Sennheiser új Digital 6000 sorozatába, rögtön alkalmazva is azt Robbie Williams The Heavy Entertainment Show címet viselő turnéján, amely múlt nyáron Európában indult útjára, és az idei év februárjában, illetve márciusában Új-Zélandon, valamint Ausztráliában folytatódik. Robbie több, mint 1,1 millió rajongó előtt játszott a turné első szakaszában, melynek állomásaiként különféle európai stadionok, szabadtéri helyszínek és arénák szolgáltak, a Digital 6000 rendszer pedig mindvégig hibátlanul teljesített.

Simon Hodge, aki már régóta dolgozik Robbie hangmérnökeként, 2013 óta használ Sennheiser SKM 5200 vezeték nélküli mikrofont az énekes hangjához, és nagyon elégedett a választásával. Mindamellett az RF spektrum folyamatos szűkülése arra késztette, hogy megvizsgálja a Sennheiser új Digital 6000 rendszerét, amely ugyanazt a hangminőséget kínálja, mint a cég zászlóshajójának számító Digital 9000 mikrofonjai, egy kétcsatornás vevőegységben. A Digital 6000 rendszer – keresztmoduláció mentes működésével és saját fejlesztésű audio kodekjével, amely kevésbé kedvező RF környezetben a Sennheiser audio jeleket helyreállító hibajavítási és hibaelrejtési funkcióját alkalmazza – nagyon vonzó alternatívának bizonyult.

„Nagyon jó ötletnek tűnt a Sennheiser digitális megoldásának kipróbálása, mivel használatával leszoríthatjuk a használt frekvenciaspektrumot, ami egy ilyen RF-igényes show esetében igazi segítséget jelent számunkra” ­ mondja a Brit Row szakembere, Josh Lloyd. „És a kipróbálás során egyértelműen hallhatóak voltak az előnyök; az ének sokkal nyitottabban és természetesebben szól, miközben az egyéb hangforrásokból érkező hangok sokkal tisztábbak és kevésbé problematikusak a számunkra.”

„Az első bemutató nagy kihívást jelentett, mivel a 6000-es sorozat a gyártás végső fázisában volt és még nem jelent meg” – magyarázza Jack Drury, a Sennheiser művészkapcsolatokért felelős vezetője. „Mi azonban nagyon szerettük volna, hogy a Brit Row kipróbálja Robbie-val a rendszert, mert úgy gondoltuk, hogy nagyszerű választás lenne a turnéhoz.”

A közös együttműködésnek köszönhetően – a Sennheiser részéről Kevin Gwyther-Brown és Jack Drury, a Brit Row részéről pedig Chris Lamb közreműködésével – a Sennheiser össze tudott hozni egy bemutató szettet Robbie csapata számára, épp időben a turné megkezdése előtt.

„Ezt a rendszert egy egyedi 9235-J kapszulával használjuk, amelyet a Sennheiser rendelésre készített számunkra a turné alkalmából” – mondta Josh.

„A 9235-J kapszula konstrukciója az eredetileg japán piacra szánt 5235-J kapszulán alapul, egy kis lyukkal (notch) a kapszula mélyközép frekvenciamenetében” – tette hozzá Jack. „A 9000-es sorozatú verziót Heinz Epping készítette a Sennheiser kisszériás gyártásra berendezkedett németországi üzemében, kifejezetten Robbie turnéjához.”

Az audio rendszer Sennheiser 2050 vezeték nélküli monitorrendszereket (24 csatorna) is tartalmaz, melyekre felülmúlhatatlan megbízhatóságuk miatt esett a választás.

„A Sennheiser által nyújtott támogatás az egész folyamat során kiváló volt” – fejezi be Josh. „Eddig nagyon elégedettek vagyunk Digital 6000 rendszerünk működésével és örömmel nézünk az idei ausztráliai koncertek elébe.”

További bejegyzések
hello world!
© 2024 Audio Specialista
cross

A weboldalon "cookie-kat" ("sütiket") használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak és az érdeklődési körüknek megfelelő hirdetéseket jelenítsünk meg. A cookie beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban, illetve az Adatvédelmi beállítások menüpontban.

Adatvédelmi beállítások elmentve!
Adatvédelmi beállítások

Amikor meglátogat egy webhelyet az tárolhat vagy lekérhet információkat a böngészőben, főként sütik formájában. Itt beállíthatja személyes cookie szolgáltatásokat.


Konverzió mérésre szolgáló cookie (azon felhasználók mérése és elérése, akik Google által kiszolgált hirdetésre kattintva jutottak el az oldalra és ott kitöltötték a regisztrációs űrlapot). Élettartam 140 nap.


Releváns és hasznos hirdetés a felhasználó számára; remarketing funkció (azon felhasználók elérése, akik már jártak az oldalon), konverzió mérés (azon felhasználók mérése és elérése, akik Facebook által kiszolgált hirdetésre kattintva jutottak el az oldalra és ott kitöltötték a regisztrációs űrlapot). Élettartama 180 nap.


We use HotJar to track what users click on and engage with on this site

  • _hjClosedSurveyInvites
  • _hjDonePolls
  • _hjMinimizedPolls
  • _hjDoneTestersWidgets
  • _hjMinimizedTestersWidgets
  • _hjIncludedInSample
  • 1P_JAR

Összes tiltása
Összes engedélyezése