„Az első vizsgálat azt mutatta, hogy csupán 18 kézimikrofont és nyolc fülmonitor csatornát tudunk a show számára biztosított RF-spektrumban használni, ami egy ekkora rendezvénynél hatalmas kihívást jelent” – tette hozzá Colin.
Andrew Lilliwhite válaszul egy sokoldalú összeállítást készített elő a show-ra: „Azt a megoldást választottuk, hogy rengeteg felszerelést vittünk magunkkal, mivel nem tudtuk, hogy a helyszínen mit tudunk majd használni. Érdekes kihívás volt, hogy az aréna két végén két külön színpad állt, ami azt jelentette, hogy a két színpadnál két PA rendszert működtettünk, két különálló monitorrendszerrel.”
Barry Mcleod egy osztott, többantennás összegző rendszert telepített, és a konferansziék, valamint a díjnyertesek számára a Sennheiser Digital 9000 sorozatának MD 9235 kapszulákkal szerelt kézimikrofonjait használta, kihasználva a rendszer kiváló spektrális hatékonyságát. „Kiváló hangzásán és rendkívül alacsony kezelési zaján túl a 9000-es sorozat remekül állta a sarat a mostoha RF körülmények közepette is.” – tette hozzá Colin Pink. A konferansziék és a művészek is mindannyian Sennheiser vezeték nélküli monitorrendszerekre bízták magukat.
Énekléshez a házigazda Ed Sheeran egy MD 5235 kapszulával szerelt SKM 5200 kézimikrofont, míg a Rudimental MMD 935 kapszulával szerelt SKM 2000 kézimikrofonokat használt. Ellie Goulding és Jess Glynne SKM 2000 kézimikrofonba, míg Andrea Bocelli egy vezetékes Neumann KMS 105 mikrofonba énekelt.
Colin Pink összegzésében: „Mindegyik rendszer kiválóan működött, az egész produkció alatt egyetlen jelkimaradás sem volt. A show remekül zajlott le, méltán tükrözve a használt eszközök és a közreműködő személyzet kiválóságát. Hálás köszönet a Sennheisernek az összes általuk nyújtott segítségért és szakértelemért, amely nagyban hozzájárult az idei MTV EMA díjátadó nagyszerű sikeréhez.”
Amikor meglátogat egy webhelyet az tárolhat vagy lekérhet információkat a böngészőben, főként sütik formájában. Itt beállíthatja személyes cookie szolgáltatásokat.
Konverzió mérésre szolgáló cookie (azon felhasználók mérése és elérése, akik Google által kiszolgált hirdetésre kattintva jutottak el az oldalra és ott kitöltötték a regisztrációs űrlapot). Élettartam 140 nap.
Releváns és hasznos hirdetés a felhasználó számára; remarketing funkció (azon felhasználók elérése, akik már jártak az oldalon), konverzió mérés (azon felhasználók mérése és elérése, akik Facebook által kiszolgált hirdetésre kattintva jutottak el az oldalra és ott kitöltötték a regisztrációs űrlapot). Élettartama 180 nap.
We use HotJar to track what users click on and engage with on this site