A CX 215: mikroszkópos színpompája
„A hallójáratba dugható CX 215 fülhallgató öt színváltozata teljes mértékben a divatos mikroszkópos színskálából merít”, magyarázta Rajender Mogili, a Sennheiser termékmenedzsere. Az optimális színárnyalat kiválasztásához a Sennheiser a divatipar által használt 2011-es divatszíneket hívta segítségül. A kreatív dizájnerek és az egyes cégek dizájn-, stílus- és divattrend szakértői szoros figyelemmel kísérik a kultúrában, életstílusban és szakmai életben végbemenő, színekben és motívumokban megmutatkozó változásokat. A felismerésekre alapozva a nemzetközi divat-, dizájn és ipari cégek aztán megalkotják következő évi modelljeiket.
A 2011-es trend az ún. mikroszkópos színeket tartalmazza. Ezek olyan meglepő színárnyalatok és színkombinációk, melyek a növény- és állatvilág mikroszkópos vizsgálata során láthatók. „A szakértelem a szokatlan színekkel való kísérletezésben és az új színek és árnyalatok merész kipróbálásában rejlik,” folytatta Rajender Mogili. Akár a piros, akár a narancssárga, a bronz, a zöld vagy a kék színt választja – a CX 215 hallójáratba dugható fülhallgató a viselőjének vonzó megjelenést kölcsönöz, és arról is gondoskodik, hogy kedvenc zenéit bárhol hallgathassa. Az erőteljes basszusnak köszönhetően garantált a testes sztereóhangzás. A háromféle méretben mellékelt füldugók optimális háttérzaj csillapítást biztosítanak.
A hat új MX 365 modell színeit az adatközlő, információs és ismertető ábrák élénk színei inspirálták. A fehér, narancssárga, barna, bronz, sötétkék, illetve piros színben pompázó fülhallgatók valóban magukra vonzzák a tekintetet. A nagy-teljesítményű MX 365, az erőteljes basszusnak és a kitűnő hangképnek köszönhetően, útközben is élvezetes zenehallgatásról gondoskodik.
A CX 215 és az MX 365 modellek megtalálhatóak a webshopunkban.
Amikor meglátogat egy webhelyet az tárolhat vagy lekérhet információkat a böngészőben, főként sütik formájában. Itt beállíthatja személyes cookie szolgáltatásokat.
Konverzió mérésre szolgáló cookie (azon felhasználók mérése és elérése, akik Google által kiszolgált hirdetésre kattintva jutottak el az oldalra és ott kitöltötték a regisztrációs űrlapot). Élettartam 140 nap.
Releváns és hasznos hirdetés a felhasználó számára; remarketing funkció (azon felhasználók elérése, akik már jártak az oldalon), konverzió mérés (azon felhasználók mérése és elérése, akik Facebook által kiszolgált hirdetésre kattintva jutottak el az oldalra és ott kitöltötték a regisztrációs űrlapot). Élettartama 180 nap.
We use HotJar to track what users click on and engage with on this site